onsdag den 17. juni 2015

Long time no see

Det er godt nok længe siden, jeg har skrevet noget herinde, som har betydet noget. Det har bare været en gang suppesød plidderpladder for ikke at virke konstant negativ, men det her inde er mit frirum. Det er her jeg kan få luft for mine tanker og kan give slip på mig selv.

I dag blev jeg engelsklærer med et fint 7-tal, og det er jeg godt tilfreds med. Jeg er mindre tilfreds med min didaktik karakter, men hey endnu engang fik jeg at vide at jeg har meget empati for mine elever og bliver en fantastisk lærer. 

Nu mangler jeg min bachelor som jeg valgte at udskyde, da jeg ikke kunne overskue den. 

Nogle gange fanger jeg mig selv i at tænke nedsættende tanker om mig selv, men kommer så i tanke om at det smitter på min datter og søn, så derfor arbejder jeg ekstra meget med at være positiv og se på de lyse sider. 

Det er ikke altid lige nemt og slet ikke når jeg til tider får fornemmelsen af at min kæreste ikke gider mig mere. Det ved jeg godt inderst inde ikke passer, men når jeg får fornemmelsen af at være intet værd, så er jeg sikker på at alle forlader mig, og at kommunen kommer og fjerner mine børn. 

For ca. 2 måneder siden havde jeg et angstanfald. Det er ellers længe siden sidst, men denne gang var grum. Jeg var klar til at gøre en ende på det. Gå fra det hele uden at se mig tilbage, men så var det ud foran spejlet og fortælle mig selv at jeg betyder noget, at jeg er det vigtigste i mine børns liv, og at jeg ikke skal ødelægge dem, fordi jeg har det svært. 

Nå jeg ville egentlig bare lige skrive lidt, og nu må jeg hellere gå i seng. Skal jo tidligt op i morgen :D

Sov godt alle sammen