Jeg ved ikke, hvordan jeg skal have det. Jeg er færdiguddannet som lærer, og det er simpelthen fantastisk :D Men mit hjerte er knust stadigvæk. Jeg ville nogle gange ønske, jeg kunne gå tilbage i tiden og ændre på det der skete. Gå tilbage til der, hvor det gik galt. Ikke 3. juli for det var bare bægeret der flød over.
Jeg ved ikke, hvornår det gik galt. Jeg ved ikke, hvornår kærligheden døde. Jeg ved ikke, hvorfor vores forhold voksede den vej det gjorde, men jeg ved, at jeg mistede min soul-mate. Jeg ved, at det gør frygteligt ondt, og jeg ved, at jeg aldrig nogensinde finder den kærlighed igen.
Jeg ved godt, du ikke læser det her. Jeg ved godt, vi er tabte for hinanden. Og værst af alt så ved jeg, at du ikke ved hvorfor det sluttede. Jeg forstår ikke, hvordan du kunne være så blind. Hvordan kunne du ikke se, at det ikke fungerede længere? Hvordan kunne du ikke mærke at stemningen i huset var elendig? At børnene ikke turde være dem selv. Der var en grund til jeg ikke havde lyst til at de havde legekammerater med hjem.
Og nu hører jeg fra folk, at du screenede mine opkald og valgte at blive væk hjemmefra, når du fik tidligt fri fra arbejde. I stedet for at tale med mig. Hvorfor fortalte du mig ikke, at der var noget galt? Og BS hvis du siger, der ikke var! For så havde du ikke opført dig sådan.
Jeg elskede dig! Jeg troede, vi skulle have været sammen for evigt! Jeg var villig til at opgive alle mine andre drømme for dig!
I will never love again like I loved you.
Because you broke my heart in a million pieces
and now the pieces are scattered throughout the univers
You should've catched me before I fell
Because who would've known the ground was so hard?
I have risen above the flames
But my body is burned and hurts like hell
The healing process will soon begin and no one can aid
Now I've seen how badly it hurt me but it was I who said goodbye
Rising from the rubble of ruined relationsship
onsdag den 26. august 2015
lørdag den 1. august 2015
Nope. Niks. Nej. Njet. Nein. No!
Jeg kan ikke. Jeg kan ikke mere. Jeg giver op. Jeg er en fiasko. Jeg fortjener alt lort der kommer min vej. Jeg er et dårligt menneske og jeg er intet værd. Jeg bliver aldrig noget. Welcome back voices :( Jeg kæmper hver dag. Hver evig eneste dag, og jeg kan snart ikke mere. Jeg vil snart ikke mere. Det eneste der får mig til at fortsætte er mine børn. De er mit liv, det er mit et og alt.
Jeg håber virkelig snart det vender igen. Jeg vil gerne kunne vågne op og være glad. Jeg har brug for at være glad.
Vi ses på den anden side <3 alts="" i="" morgen="" p="">3>
Jeg håber virkelig snart det vender igen. Jeg vil gerne kunne vågne op og være glad. Jeg har brug for at være glad.
Vi ses på den anden side <3 alts="" i="" morgen="" p="">3>
Abonner på:
Opslag (Atom)