tirsdag den 13. oktober 2015

*suk*

Kender I det, når man savner at være forelsket, så man forsøger at bilde sig selv ind at man er forelsket. Det er aldrig smart. Især når man lige kommer ud af et brud.

Jeg vil virkelig dum for jeg vil bare super gerne være mig igen, men jeg savner en at holde om og en at kysse med. Dumt dumt dumt.