For helvede da også! Ligesom jeg troede, jeg var ved at være oven på igen, så vældede alle mine følelser for HAM lige op igen.
Jeg blev spurgt her til nytår, om jeg var begyndt at date igen. Hvordan skulle jeg kunne date andre, når jeg stadig er håbløst forelsket i ham? Når jeg stadig elsker ham, og når tiden er begyndt at viske alle de dårlige ting væk?
Jeg snakkede med en god veninde her til aften, som har været der for mig de sidste mange år. Hun har sgu støttet mig igennem alt lige fra Danny over Chris og her til sidst med Mads. Hun har altid respekteret mine beslutninger, og hun har altid kunnet forstå mine handlinger. Som f.eks. her til aften hvor jeg fandt "vores" ringe og knækkede fuldstændig sammen. Jeg kan ikke huske om jeg har omtalt ringene herinde før, men det er bare to billige ringe lavet af kirurgisk stål
Sådan ser de ud
Og nej det billede der gør ikke tingene nemmere, men lige nu har jeg brug for det. Jeg har brug for minderne, og jeg har brug for at give mig selv lov til at føle. Vi var trods alt sammen i 5 år plus det løse.
Jeg overvejer stærkt at finde en kæde, som jeg kan have dem i. Jeg er på ingen måde klar til at give slip på dem, og slet ikke nu hvor jeg lige har genfundet dem. Det er også dybt åndssvagt. Jeg har først lige her til aften smidt den parfume han havde efterladt ud. Som om jeg gik og håbede på, at han kom tilbage og begyndte at bruge den. Jeg har i det mindste ikke gået og duftet til den.
Jeg afholder mig selv fra at bruge ord, som han brugte. Jeg hader, når jeg ser eller læser et eller andet og tænker "det ville han have elsket" eller "ej han var flegnet over det her". Jeg har forsøgt på ikke at lave retter, som han godt kunne lide (hvilket er svært, da der ikke er meget han ikke bryder sig om).
Jeg har i den grad forsøgt på at skubbe mine følelser i baggrunden for ikke at knække sammen, men jeg tror snart, jeg skal vælge at knække, så det ikke en dag overvælder mig.
Hmm nu ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal skrive mere :D Så det er alt, hvad I får fra mig denne gang.
Mit liv er måske ikke det mest spændende, men jeg nyder at skrive om det.
Peace out
xoxo
Lene