mandag den 29. august 2016

Uretfærdig

I mit sidste indlæg var jeg meget uretfærdig overfor mine søstre.
De vil rigtig gerne have, at jeg føler mig en del af fællesskabet, og S har givet mig rollen som gudmor. Det er jeg rigtig taknemmelig for, og jeg elsker hende for det, men jeg vil ikke tage noget fra hende. Så det håber jeg ikke, hun føler jeg har.

N er så smuk og vidunderlig skøn. Hun længes efter at babyen skal komme, og det forstår jeg godt. Hun har ca. 5 uger tilbage til termin, og jeg glæder mig til at møde min lille nevø.

I går rendte jeg ind i min tidligere svigerinde. Og hvor er jeg glad for, at det var hende og ikke en af de andre. Hun virkede oprigtigt glad for at se mig, og vi snakkede høfligt til hinanden. Jeg har heller intet udestående med den familie, så der var intet andet end gensynsglæde fra min side.

Jeg savner på ingen måde nogen af dem, men jeg håber da på, at vi kan være venskabelige overfor hinanden, når vi ses.

Nå det var lige en lille strøtanke fra min side