torsdag den 6. maj 2010

Love

I dag kommer kæresten forbi... Det er så 3. gang inden for 14 dage vi ses... Vi mødtes faktisk for 14 dage siden i dag :D

Så var han her i weekenden og ordnede have, hvor vi gik og kyssede og nussede, så kom han forbi mandag, hvor vi igen var sammen og blev enige om at blive et par... Og nu kommer han så i dag...

Jeg glæder mig så meget til at se ham... Jeg er total forelsket i ham, og jeg kan ikke se mig selv sammen med andre... Glæder mig til i eftermiddag... Men jeg burde være i gang herhjemme i stedet... Har slet ikke tid til at sidde her :i

Kan I have en god dag...

Love

Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar