tirsdag den 21. december 2010

3 dage til juleaften

I dag er der 3 dage til juleaften, og jeg har mere eller mindre alt klart...
Mangler en opfindsom julegave til min kæreste, som ønsker sig ingenting, men jeg har en rigtig god idé, som jeg bare skal have ført ud i livet...

Han brokker sig så over at jeg ikke har givet ham nogen ønsker, men det gjorde jeg for hmm 6 mdr siden ca... Ikke min skyld han ikke har fået det ordnet... Men ellers ønsker jeg mig ingenting... Jeg har ham og vores sammensatte familie... Hvad mere kan jeg ønske mig :D

Håber I alle får en god jul og et knaldgodt nytår

Knus

Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar