lørdag den 1. august 2015

Nope. Niks. Nej. Njet. Nein. No!

Jeg kan ikke. Jeg kan ikke mere. Jeg giver op. Jeg er en fiasko. Jeg fortjener alt lort der kommer min vej. Jeg er et dårligt menneske og jeg er intet værd. Jeg bliver aldrig noget. Welcome back voices :( Jeg kæmper hver dag. Hver evig eneste dag, og jeg kan snart ikke mere. Jeg vil snart ikke mere. Det eneste der får mig til at fortsætte er mine børn. De er mit liv, det er mit et og alt.

Jeg håber virkelig snart det vender igen. Jeg vil gerne kunne vågne op og være glad. Jeg har brug for at være glad.

Vi ses på den anden side <3 alts="" i="" morgen="" p="">

Ingen kommentarer:

Send en kommentar