Jeg har ikke lyst til at være romantiker! Jeg har ikke lyst til at savne kærlighed! Jeg har ikke lyst til at savne en at sove sammen med. Jeg har slet ikke lyst til at savne ham.
Lucas drømte om ham i nat. At vi alle var samlet igen og var en familie. Jeg er glad for han endelig er begyndt at åbne sig for mig. Det har været længe undervejs og han har al mulig ret til at savne ham for det gør jeg også.
Fuck! Jeg gider ikke skrive mere om det!
<3
SvarSlet