Kunne livet snart blive bedre?
Maria er super glad for at gå i skole, Lucas elsker sin børnehave og jeg er snart færdig med min skole...
Jeg har jordens dejligste kæreste... Min skønne mand, som er så god ved os... Han vil beskytte os mod alt ondt og gør det nu meget godt... Han er min fortid, min nutid og min fremtid... I ham ser jeg alt, hvad der er godt, men også alt hvad der kan gøre ondt... Vi har vores gode tider og dårlige tider... Men vi arbejder os igennem dem.
Jeg elsker livet og alle i det
Ingen kommentarer:
Send en kommentar