søndag den 6. maj 2012

Mit liv lige nu

Okay, så lige lidt nu fra mig:

1. Jeg er begyndt på lærerseminariet, og jeg er snart færdig med første år.
2. Jeg har en fantastisk familie, der hjælper mig med alt, hvad de kan.
3. Mine dejlige børn trives og vokser. De bliver bare så store :o
4. Min skønne kæreste og jeg har været sammen i 2 år nu :D
5. En eller anden dag regner jeg med, at vi bliver gift - skal føres til alters af min far <3
6. Min storesøster er flyttet til Horsens op til sin kæreste. Øv hvor vi alle savner hende, men bare hun er lykkelig <3 Forhåbentligt får hun arbejde som sosu-hjælper. Jeg er sgu stolt af dig søs
7. Min far er lige blevet opereret i sin skulder, så nu skal han gå hjemme frygteligt længe. Har ondt af både min mor og ham ;)
8. Min lillesøster er begyndt på pædagogseminariet - det er helt klart lige hende <3
9. Min lille bonus datter er en dejlig pige, og vi nyder at have hende her hver anden weekend <3


Det er sådan lige lidt kort om, hvad der sker for mig...

Håber I alle har det godt der ude.

Til alle jer, der ikke længere er en del af mit liv, jeg håber, jeres liv arter sig, som I ønskede, det skulle gøre. Uanset hvad så vil I altid være i mit hjerte. Tak fordi I har hjulpet mig til at blive den, jeg er i dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar