lørdag den 20. april 2013

**********Gammelt indlæg fra 2009********
Det billede der har virkelig givet mig meget at tænke over... Alle mennesker, jeg holder af, har på et eller andet tidspunkt knust mit hjerte eller gjort mig ondt på anden vis... Og har de ikke gjort det så med mit held er der 99% chance for, at de ender med at gøre det... Jeg plejer normalt at lukke af for folk... Ikke lade dem komme tæt på, fordi jeg gang på gang bliver såret, når jeg gør det... Men jeg prøvede alligevel igen... Jeg tænkte måske er det anderledes... Jeg tog fejl... Det er bare et spørgsmål om tid før jeg bliver såret igen... Jeg er lige blevet det... Og af en jeg ikke havde regnet med ville gøre det... Jeg lukkede ham ind i mit hjem og mit hjerte... Jeg lod ham se hele mig noget ingen andre får lov til... Og hvad er takken..? Et knust hjerte... Jeg forstår godt hans grundlag, og jeg ønsker vi kan være venner... Jeg ville savne ham, hvis det ikke kunne lade sig gøre... Jeg glæder mig til, jeg skal se ham igen på et venskabeligt plan... Jeg glæder mig til bare at være alene med ham... Bare snakke med ham... Få talt det ordentlig igennem face to face... Fortælle ham, at han betyder for meget for mig til, at jeg ønsker at miste ham helt... Fortælle ham, at jeg forstår... Lade ham vide, at jeg er der... Vores forhold var måske kort, men det betød en del... Det var mit første forhold efter ungernes far... Og da han skrev forever and ever troede jeg på ham... Det gør jeg på sin vis stadig... Jeg tror på, han mente det, da han skrev det, men han var bare ikke klar til et nyt forhold... Havde jeg bare været klar over det inden... Havde jeg vidst hvor meget hans eks stadig fyldte i hans tanker... Så havde jeg ikke fundet sammen med ham... Så havde jeg sagt fint, vi har knaldet... Det var super nice... Lad os gøre det igen, når vi ses næste gang... Det er så lidt det, jeg håber, vores forhold bliver til nu... For han er sgu super god i seng... Og han tænder mig monster meget... Og jeg er rigtig glad for ham... Tror helt klart vi godt kunne være FWB (friends with benefits) - Jeg kan sagtens lægge mine sande følelser for ham på is... Er allerede godt i gang... beskyttelse.dk - Jeg håber, han forstår mig... Og jeg håber, jeg forstår ham rigtigt...

Nothing but love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar