Skal lige lufte for noget steam her! Er temmelig træt af at høre på at, "mænd skal være de stærke. Vi deler ikke vores følelser" Det er noget forpulet bræk! Jeres kærester, koner, mødre, søstre, kammerater, brødre osv. er her sgu da for at tage noget af læsset. Vi kan måske ikke fjerne jeres sorger, men vi kan lytte og muligvis forstå.
Jeg har selv været igennem en depression, og jeg ved, hvor svært det er at dele den slags ting, men jeg ved også, at den eneste måde at blive rigtig rask på er ved at tale med nogen om det.Så finder man lige pludselig ud af, man ikke er så ,alene som man føler sig. Man opdager, at folk stadig elsker en, selvom man viser, man er sårbar - og til alle jer fyre derude. Sårbarhed er ikke svaghed! Det er menneskeligt. Man er stærk, når man tør vise sine følelser.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar