tirsdag den 23. februar 2016

Nogle gange

Nogle gange så hader jeg mig selv. Jeg burde være glad og støttende og det eneste jeg kan tænke på er hvorfor jeg ikke fik det. Hvorfor var det ikke mig der fik manden først og børnene efter? Føler mig lidt alene i dag :/ jeg savner M og er ved at gå til. Jeg er 110% sikker på han ikke har det sådan. Mødte hans kusine i Tarup Centeret og hun sagde da der havde været tomt til julefrokosten uden børnene og jeg men også at han havde det godt. Og det er jeg da glad for at høre, men jeg ville ønske nogle gange at han var lige så elendig som jeg. Tror måske aldrig mit hjerte bliver helt igen :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar