Når man finder ud af at ens eks har fundet en ny, så er det meningen man skal mærke et eller andet ikke?
Men hvorfor er det så, at det eneste jeg mærker er ligegyldighed. De har åbenbart været sammen i snart 6 måneder, men det eneste jeg kunne tænke da jeg fik det at vide var "og det var ham der påstod jeg ikke elskede ham mere" og nu et par dage efter så tænker jeg at han havde ret.
Det er som om jeg har et sort hul inden i mig. Lige der hvor jeg opbevarede min kærlighed til ham. Jeg kan intet mærke der længere. Ikke engang når jeg ser billeder eller da jeg i dag opdagede at vi snart ville have haft 6 årsdag. It's like who cares?
Jeg ville ønske jeg følte bare et eller andet for jeg er bange for at blive følelseskold. Har lige fået at vide at jeg har resting bitch face. Og ja det har jeg nok. Men det er ind imellem hvad livet gør ved en.
Peace out for denne gang
Ingen kommentarer:
Send en kommentar