Det bliver aldrig som før og gudskelov for det...
Jeg er virkelig lykkelig nu...
Jeg er sammen med jordens lækreste, frækkeste, sødeste, mest vidunderlige, top fantastiske og bedste fyr for mig...
Jeg kunne ikke have fået bedre...
Glæder mig til weekenden...
Det skal nok blive godt...
Bare ham og jeg...
Elsker dig for evigt...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar