søndag den 31. oktober 2010

Tell me why I don't like sundays...

GNYF! Jeg hader søndag aften... Det er simpelthen ugen værste dag... Og det er ikke fordi, det er mandag i morgen... Næh nej... Det handler sgu om at min kæreste tager hjem, og jeg går en røvdårlig uge i møde... Kommer til at have en uge, hvor jeg skal høre på folk, der siger jeg er negativ og sur fordi han ikke er her og bla bla bla... Det pisser mig så meget af, for så anderledes synes jeg ikke, jeg bliver... Jeg savner ham helt vildt, ja og jeg ville ønske, han var hos mig hele tiden, men sådan er livet ikke, og det ved jeg... Jeg orker snart ikke mere... Jeg gider ikke høre på mere, og jeg er træt af vi skændes hele tiden uden grund... SUK!

Jeg elsker ham af hele mit hjerte... Og jeg ved, det er ham, jeg vil være sammen med for altid...
I said forever and always and I ment it... Jeg elsker min Knirke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar