tirsdag den 19. oktober 2010

Love you more and more

For hver dag der går fyldes jeg med en kærlighed, der bare synes at vokse.
Mit hjerte banker så højt, jeg frygter det vil sprænges.
Jeg elsker dig mere og mere,
men det gør intet.
Jeg ved nemlig, du også elsker mig.

Jeg kan se det i dine øjne.
Jeg mærker det, når du rører ved mig.
Jeg føler det, når vi elsker.
Jeg smager det i dine kys.

Jeg er din fra nu af og til verdens ende.
Jeg elsker dig for den du er.
Jeg elsker dig ikke på trods af dine fejl.
Jeg elsker dig på grund af dem.

Du beskytter mig og mine.
Du har taget os til dig.
Vi er din familie.
Forever and always

Ingen kommentarer:

Send en kommentar