onsdag den 30. december 2009

Is life worth living?


Nu sidder jeg og er lidt dyster her i aften... Tanker fosser ind... Grimme tanker... Onde tanker... I don't need this shit... Det er så tragisk at sidde og føle, man er alene med alt... At man kan stole på ingen... At alle er ligeglade... Selvom jeg godt ved, folk ikke er det... Jeg ved godt, der er mange, der holder af mig... Jeg ved godt, der er mange, der gerne vil være der for mig... Men jeg ved også, at jeg har lyst til at sige "screw you" til dem alle... I can't hold on... With thoughts of failure sinking in... Jeg føler mig som en fucking fiasko... Jeg bliver aldrig til noget... Jeg skuffer alle... Værst af alt, jeg skuffer mig selv... Jeg er en major disappointment... Jeg ved ikke, hvem jeg skal gå til, når det her mood rammer mig... Hvem kan tage det? Hvem kan takle det? Ingen... Jeg er alene... Jeg kan kun stole på mig selv... Velkommen til Emo-Lene... Nu er jeg så tit blevet kaldt det så why not... Lad da folk se den sorte dyster side af mig... Lad dem vide, at det også gør ondt på mig... At jeg ikke altid bare smiler og er glad... At tingene ind imellem også knækker mig... Jeg er menneske ikke robot... Jeg føler faktisk ting... Jeg går i stykker ind imellem... Jeg græder ind imellem... Jeg græder faktisk oftere end folk tror... Det sker bare primært indvendigt... Jeg har ikke lyst til at vise det... Jeg bliver svag og sårbar... Jeg bliver depri, angst og paranoid... Jeg føler, alle undgår mig... Jeg forstår ikke, hvorfor folk stoler på mig... Jeg fatter det ikke... Hvad gør jeg kan stoles på? Hvorfor tror folk, jeg kan holde til det... Lad os bare læsse af på Lene... Hun klarer den alligevel... Hun har glemt det i løbet af ingen tid... Hun bekymrer sig jo om intet... Hendes liv er sorgfrit og lykkeligt... Hun har alt, man kan drømme om... Familie og venner, der holder af hende og beskytter hende... Ja fuck mig, men gu' har jeg ej... Jeg har KUN mig og mig alene... For folk kommer ikke tæt nok på til at se under skallen... De ser ikke sjælen og hjertet, der bløder... De ser ikke tårene, der står i øjnene... De hører ikke råbet om hjælp... Det råb jeg ikke kan komme med... For så lukker jeg folk ind... Så ser de mig for den, jeg er... Så får de lov til at se den grimme side af mennesket Lene... Den side, der græder og skriger... Den side, der har lyst til at fylde sig selv med alkohol og piller... Den side, der ikke har lyst til at være her mere... Den side, der er ved at give op... Den side, der bærer al smerten... Den side, der har lyst til at opgive alt... Den side, der ville ønske, hun aldrig havde fået børn... Den side, der hader alle mennesker... Den side, der ønsker død og ødelæggelse omkring sig...

Fuck it... Jeg ved ikke, hvor jeg vil hen med det her...

Just leave me the fuck alone... I don't need this shit... Voices in my head go away... I HATE you..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar