Velkommen til 2010
Et nyt år... Et nyt årti... For lige at citere vores dronning... Det kan kun blive et bedre år... Det er året, hvor jeg river op i mig selv... Tager mig sammen og får styr på mit liv og min skole... Får mit liv tilbage på sporet... Jeg har 6 mdr tilbage af min HF, og det skal gennemføres... Dernæst er det videre på lærerseminariet... Selvom jeg godt nok er bange for, jeg er ved at være lidt skoletræt, men arbejde er ikke til at få i disse dage, og hvis jeg begynder at arbejde, kommer jeg så nogensinde tilbage på skolebænken? Jeg har mine tvivl... Men når først jeg er færdig med min HF, så har jeg nogle muligheder for at få nogle timer som vikar, og dem har jeg tænkt mig at tage... Så der kan komme lidt flere penge ind... Så jeg kan få lidt bedre økonomi... Få lidt styr på alting... Og så tror jeg, at jeg er færdig med Fyn... Jeg gider ikke rigtig bo på denne ø længere... Jeg vil tættere på mine venner... Et nyt kapitel og en frisk start er, hvad jeg har brug for... Sjælland here I come... I hvert fald om et års tid... Så må vi se, om det er muligt for mig at skifte imellem to skoler eller også må jeg pendle mellem Fyn og Sjælland... En god veninde fortalte om nogle gode boliger i Sorø, som jeg i hvert fald har tænkt mig at undersøge... Så håber jeg trunterne flytter der til også... Så vi kan hjælpe hinanden... Støtte hinanden og være der, når der er brug for det... Det er et nyt årti... Det årti, hvor mine børn og jeg er vigtigst... Og for mine børns skyld og min egen vil jeg få mig den uddannelse... De skal ikke føle, at deres mor er en fiasko... Jeg er en overlever... En kæmper... Jeg har altid klaret alting... Og det gør jeg også denne gang... I can do it :D
Ingen kommentarer:
Send en kommentar