fredag den 16. april 2010

MÆND!

Jeg HADER mænd... De er så trælse... Så flirter man med en fyr, og han virker, som om han gerne vil være sammen med en, men så får man en besked om, at han ligger og knalder med andre... Ej men fuck da dig dit svin... Tror du, jeg har lyst til at vide sådan noget... Og jeg må ikke engang flirte med andre... Narhat...

Jeg skal vist satse mine penge på et liv uden kærlighed... Damn you all... Så skal det nok bare passe at ham den anden jeg godt kan lide ikke er interesseret i mig... I HATE men -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar