Blev i dag spurgt om noget af min mor... "Hører du stemmer?"
Hvad skal man svare til det? Jeg var ærlig... Svaret er jo ja... Personlighedsspaltning = grimme grimme stemmer i hovedet... Stemmer jeg ville ønske ikke var der, men det er de... Og jeg lever med dem hver dag... Nogle dage trækker de mig helt ned... Nogle dage fucker de mig op, men jeg lever videre... Jeg skal... Jeg kan ikke give op nu... Så skulle jeg have gjort det for 9 år siden... Nu har jeg alt at leve for... Og mister sgu for meget, hvis jeg forlader jorden nu... Ville ikke være her til at se mine børn blive de dejlige mennesker, de allerede er nu... Ville ikke se min lillesøster blive den fantastisk kvinde, hun er ved at blive... Ville gå glip af min storesøster's triumfer... Ville ikke opleve mine forældre holde guldbryllup... Ville ikke få min drømme uddannelse og hjælpe mange børn og unge med at realisere deres drømme...
Life's what you make it... So let's make it ROCK!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar