lørdag den 17. april 2010

Når kærlighed sejrer

Er der noget bedre end, når kærlighed sejrer?

Jeg er så glad på min veninde og hendes fyr's vegne... De fortjener fandme noget lykke...

Love is strong and powerful
Keep loving each other
I'm rooting for you guys <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar