MoOnie's tanker
lørdag den 17. april 2010
Når kærlighed sejrer
Er der noget bedre end, når kærlighed sejrer?
Jeg er så glad på min veninde og hendes fyr's vegne... De fortjener fandme noget lykke...
Love is strong and powerful
Keep loving each other
I'm rooting for you guys <3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar