Forklar mig lige, hvorfor jeg skal begynde at få det dårligt med mig selv og mit udseende igen?
Hvorfor har jeg en ustyrlig lyst til at stikke to fingre i halsen?
Hvorfor kan jeg ikke længere se mig selv i spejlet og synes, jeg er køn?
Når børnene starter institution igen efter påsken, så SKAL jeg i gang med at cykle... Og der skal grønt, frygt og fuldkorn i hjemmet... 6 måltider om dagen og daglig motion...
Jeg gider ikke være fed mere... Jeg vil kunne lide mig selv...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar