torsdag den 1. april 2010

Damn it!

Forklar mig lige, hvorfor jeg skal begynde at få det dårligt med mig selv og mit udseende igen?
Hvorfor har jeg en ustyrlig lyst til at stikke to fingre i halsen?
Hvorfor kan jeg ikke længere se mig selv i spejlet og synes, jeg er køn?

Når børnene starter institution igen efter påsken, så SKAL jeg i gang med at cykle... Og der skal grønt, frygt og fuldkorn i hjemmet... 6 måltider om dagen og daglig motion...

Jeg gider ikke være fed mere... Jeg vil kunne lide mig selv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar