torsdag den 11. februar 2010

Blandede følelser

Burde være super glad på hans vegne, hvilket jeg også er, men samtidig synes jeg, det er super nitten, at han rejser... GDI jeg kommer til at savne den knægt... Kan godt være vi ikke har set hinanden i noget tid, men muligheden var der, og det var nemt... Nu flytter han fucking langt væk... Og det bliver super dyrt at besøge ham... Men fuck it... Der er msn og skype... Han får ikke lov til at slippe helt... Og han var så super cute i dag... Som sædvanlig... Han vil altid være den, der kan vende mit humør fra skidt til godt... I'm gonna miss you <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar