søndag den 14. februar 2010

=/

Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal gå i gang med den her... Jeg vil gerne undskylde over for alle de mennesker, jeg har gjort ondt igennem tiden... Over for alle de mennesker, jeg har behandlet forkert... Alle de mennesker, jeg har gjort uret i at stoppe med at snakke med eller på anden vis afvise... Jeg sidder lige nu og høre Alex Band's Only One, og jeg kan ikke lade være med at tænke på, at jeg har gjort meget forkert igennem mit liv... Selvom jeg ikke tror på at fortryde, så tror jeg dog på at undskylde... Så hvis jeg nogensinde har gjort dig noget eller har fejltolket noget du har gjort og derfor reageret forkert på det, så må du meget undskylde... Uanset hvem du er og hvor meget du var i mit liv, så var du med til at forandre mig... Du har været med til at gøre mig til den person, jeg er i dag, og derfor skylder jeg dig en tak... Jeg ved, jeg har handlet forkert i en del situationer, men jeg har ikke kunnet magte ting... Der er en del mennesker, jeg aldrig har fået sagt undskyld til, og nu er det for sent... Så jeg håber, du læser denne blog og forstår, at det her også gælder dig...

Undskyld mine handlinger... Du vil altid være i mine tanker, jeg savner dig og holder stadig af dig... Vi ses måske...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar