Hmm... Kender I det, man er skide forvirret... Det ene øjeblik får man at vide, at en person, man egentlig synes godt om ,men bare ikke lige vidste hvordan man skulle håndtere, sidder og bagtaler en... Det næste øjeblik får man at vide, at vedkommende ikke har noget grimt at sige, men virker skuffet/ked af man har cuttet kontakten... Shit man... Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige eller gøre... Blokeringen er fjernet, og personen er velkommen til at kontakte mig... Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, jeg ikke savnede denne... Det venskab vi havde, og sådan som vi kunne hygge og more os sammen... GDI... Jeg er lost... Jeg vil gerne have vedkommende tilbage i mit liv, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal gøre det... Jeg er jo også bange for at række hånden ud og få den bidt af...
Hvor jeg håber personen egentlig følger med herinde... I miss you =/
Ingen kommentarer:
Send en kommentar