Endnu en fredag foran skærmen... Endnu en fredag, hvor jeg kunne have været ude at more mig, hvis blot børnenes far havde dem på weekend... I stedet sidder jeg her og lytter til Sutden.FM... Skulle måske foretage mig noget konstruktivt, men det gider jeg bare ikke lige nu...
Hmm... Har fået nogle underlige lyster til at udforske diverse ting for tiden... Ting jeg burde have prøvet, inden jeg fik børn... Det er heller ikke noget, der vil blive afprøvet... Tør sgu ikke risikere det...
Hvad skal jeg dog give mig til her til aften? Jeg overvejer faktisk at gå i bad og så i seng... Eller jeg ved ikke... Argh... Hvor har jeg dog lyst til at drikke mig en kæp i øret eller jeg ved ikke... Ryge den største pind... Tage en bane et eller andet... Være ung... At times I hate my life
Ingen kommentarer:
Send en kommentar