Hvad fanden sker der for at man godt kan lide en fyr, men ikke har tænkt sig at gøre noget ved det fordi man ikke vil risikere ens venskab, men alligevel skal der åbenbart snakkes med ham... På trods af jeg har bedt folk lade være... Jeg vil ikke have ham som andet end ven... Kærester kan man altid få, men det venskab jeg har til ham, vil jeg ikke miste... GFDI... Jeg holder utrolig meget af ham, og ja jeg vil komme til at savne ham, men nej jeg vil ikke være sammen med ham...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar