Ej men vær-ynkelig.nu
Jeg har ikke hørt fra C. hele dagen, så nu går jeg og er hunderæd for jeg har gjort noget forkert eller at der er sket ham noget... Sjovt når mine veninder har det sådan her, er jeg altid den der sidder og siger "han har vel travlt eller sover", men han plejer altid at svare min sms'er og han kan da vel ikke stadig sove... Eller det kommer selvfølgelig an på hvad tid han kom i seng...
Hmm... Nå jeg skal sgu kunne klare en dag uden at snakke med ham... Det er bare mærkeligt... Tror ikke der har været en dag siden 8. januar hvor jeg ikke har hørt fra ham :s
Ingen kommentarer:
Send en kommentar