torsdag den 18. marts 2010

Spas, gak og løjer

Haha jeg sidder og har fucking god griner over The Annoying Orange og de videoer, der følger med den... Det er total god humor...

Og at sidde med folk på skype, der synger med på den musik, de hører, ligesom jeg selv gør... Det er fandme god stil... så føler man sig ikke så alene :p

Men ellers solen skinner, fuglene synger og mågerne skriger... Bare spørg Jesper :p

Jeg har herre meget lyst til at lave kaffe og spise noget god mad... Kaffen har jeg, men mad er der sgu ikke meget af... Nu må banken også godt snart ringe og give mig det bevilliget overtræk...

Peace out og med ønsker om en god dag

Missen :D

1 kommentar: