søndag den 28. marts 2010

*hulk*

Det blev så i dag, han rejste... Min verden føles tom og hul... Jeg fik slet ikke sagt farvel... Jeg bliver nødt til at finde penge nok til at kunne rejse ned til ham... Forhåbentlig i efterårsferien eller vinterferien... Jeg ved godt, der er længe til, men jeg skal skrabe penge sammen plus ungerne skal have et sted at være i en hel uge... Så jeg håber farmand har taget sig sammen til den tid...

Jeg elsker ham sgu... Vi er kun venner, og vi bliver aldrig andet, men jeg har ikke lyst til at undvære ham... Vil have min mr. Cuteness tilbage...

Pas på dig selv dernede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar