Fanden sgu og alle mulige andre grimme ord!!! En rigtig god ven af min rejser til Dubai her 1. april, og jeg kan nok ikke komme til at sige farvel til ham... Der bliver holdt på-gensyn-fest, men den kan jeg ikke komme med til, fordi børnenes far er en ass og kun har ungerne 6 timer hver anden søndag, og mine forældre vil ikke tage børnene, så jeg kan komme til fest, fordi de ikke mener, jeg har pengene til at tage til Sjælland... Min mor har dog tilbudt at tage ungerne en hverdag, hvis han kan finde tid til mig der... Så det krydser jeg i den grad fingre for... Jeg sidder her og er grædefærdig ved tanken om ikke at se ham, inden han rejser...
Ind imellem ville jeg ønske, mit liv var anderledes... At jeg havde gennemført min udd. og var godt og vel færdig uddannet nu... Så jeg kunne gøre som det passede mig... Så jeg ikke var bundet af de to dejlige unger, jeg har, men to sekunder efter tanken har slået mig, fortryder jeg... Jeg ville jo ikke undvære dem, men bare lige for en enkelt weekend ville jeg gerne... Bare lige så jeg kunne sige farvel... Nu hedder det al magt til internettet, msn og skype... Så må jeg jo snakke med ham der... Heldigvis kommer han jo også hjem igen...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar