torsdag den 21. januar 2010

3. februar bliver nizzle

3. februar kl. 20 går DJ Chrisz on air på KickFM med sit nye show, som, jeg synes, skal hedde "All Ears On Chrisz" - spoof på en gammel 2Pac plade, der hed "All Eyes On Me"

Alle bør lytte med... Det er bare at gå ind på KickFM og vælge den type player, man bruger... Om det så er winamp, mediaplayer eller iTunes...

DJ Chrisz er Danmarks frækkeste stemme :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar