onsdag den 20. januar 2010

I love and hate you

Fuck you because I loved you
Fuck you for loving you too
I don't need a reason to hate you the way I do.
Fuck you because I loved you
Fuck you for loving you too
I don't need a reason to hate you the way I do.
HATE YOU THE WAY I DO.

Utroligt så mange tanker en sang og en tekst kan influere en og sætte tanker igang... Denne Manson sang Para Noir fik mig til at tænke på en fyr, der ikke har været i mine tanker rigtig længe... Ikke siden jeg stoppede med at snakke med ham... Ikke siden jeg lukkede mit hjerte for ham... Ikke siden jeg lagde mine følelser for ham på is... Så hører man sådan en sang, der bare åbner for alt igen... Minder mig om hvorfor jeg elskede ham... Hvad der gjorde ham til noget særligt... Hvorfor jeg havde lyst til at dele mit liv med ham, og hvorfor det ikke var muligt... Lige nu sidder jeg og savner ham... Savner det vi havde... Savner det vi var og det vi aldrig blev... De nætter hvor vi bare snakkede... De utallige timer vi bare puttede... Den gang jeg ikke var bundet af mit liv, og inden vi blev uvenner... Inden jeg fandt sammen med eksen og ødelagde, hvad der kunne have været noget fantastisk smukt... Men utroligt så meget jeg kan hade ham og samtidig elske ham... Hørte lige Taylor Swift - The Way I Loved You, og den fik mig også til at tænke på ham...

Jeg ville ønske, jeg kunne gå 7 år tilbage med den viden, jeg har i dag... Så havde mit liv set anderledes ud... Savner ham... Og elsker ham... Men FUCK jeg HADER ham...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar