fredag den 15. januar 2010

God humor/nedtur

LOL... I går sad jeg og snakkede med min allerdejligste Kåre og Birgitte på skype... Begge to størrelser er inde fra ND... Og hold da op vi hyggede os... Vi kom til at snakke om, at en fyr bliver mere interessant, hvis en pige nedsætter et forbud mod, at andre må være sammen med ham... Så det prøvede vi... Jeg lavede en debat, hvor jeg lader som om jeg er sygt skudt i Kåre og ikke vil have andre snupper ham... Den primære årsag til det var han gerne ville se reaktionen fra hende, han har noget kørende med lige nu... Jeg håber virkelig ikke, det giver bagslag for ham for er der nogen, der fortjener at blive lykkelig og glad, så er det da godt nok Kåre... Jeg har ikke kendt ham overvældende længe, men jeg er helt vild med ham... Han er så super god en ven, og selvom vi ikke snakker så meget sammen længere, så nyder jeg de stunder, vi har... Det ender sgu altid ud i noget gak...
------------------------------------------------------------------------------------------------------

On another note... Dammit det er ikke sjovt at blive uvenner med en person man er glad for og nok et eller andet sted stadig er forelsket i... Især når det bare er noget total plat og åndsvagt... Jeg ville ønske, jeg kunne få ham til at forstå, at der intet ondt lå i det "tja", men at det mere var et hemmelighedsfuldt "tja", som for mig betød "Ja det har jeg, men hvad vi har lavet sammen, kommer kun os ved"

Nå med håb om en god dag til jer alle, slutter jeg her... Peace

Ingen kommentarer:

Send en kommentar