
Min hjerne stod helt af i aften... Jeg følte mig beskidt, udnyttet, følelsesmæssigt voldtaget... Og helt uden grund... Jeg ved slet ikke, hvad der skete... En kombination af det forkerte musik og for lidt søvn, tror jeg... Aftenen i aften har bare været rigtig grim... Lysten til at drikke mig i hegnet var i den grad gennemtrængende... Eller bare tage den nærmeste kniv og skære i mig selv... Gøre de psykiske smerter fysiske... De er nemmere at håndtere... Gør knap så ondt og æder mig ikke op inde fra... Lige nu sidder jeg og fylder mit hoved med god musik... Blæser hjernen ud... Får samling på tankerne... Sender en stille tak ud til en super god veninde, der bogstaveligt talt fik mig til at trække vejret igen... Jeg sad og hyper ventilerede, og hun talte mig stille og roligt ned... Fik mig til at indse, at de tanker om urenhed er fjollede, da jeg jo nyder at være sammen med ham... Og den følelsesmæssige voldtægt er på heller ingen måde hans skyld... Det er udelukkende min egen fucked up hjerne, der fortæller mig, at jeg er en syndig sæk, og at jeg burde skamme mig over at gå i seng med en, jeg ikke er i forhold med, men ved guderne det skal jeg ikke... Jeg skal bare nyde det... Og det gør jeg... Jeg kunne ikke finde nogen bedre at dyrke casual sex med... Jeg har tillid til ham... Men det var ikke hvad min blog skulle handle om... Den skulle handle om de håbløse, fuldt ud åndsvage tanker nogle simple sange kan sætte i gang... Kører Manson, Slipknot, Shinedown, Mercenary og musik i den dur trip lige nu, og det er klart hvad min hjerne har brug for... Skrig mig ind i øret... Nogle fede riffs og genial musik... Kan man andet end at elske det, når man har brug for at klare hjernen? Når jeg har hørt den her playlist færdig, vil jeg gå i min seng... Renset for ubehagelige tanker... I bedre humør og helt uden brug af alkohol eller skarpe genstande... Al magt til musik og det, det kan gøre ved en...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar