lørdag den 30. januar 2010

Hmm

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg kan savne ham så meget... Jeg har ikke engang mødt ham, men bare fordi jeg ikke har hørt fra ham siden kl. 15 i dag, er jeg helt rundt på gulvet og går og tjekker min telefon hele tiden... Det er total silly... Jeg burde da kunne gå 24 timer uden at snakke med ham, burde jeg ikke? Han er jo bare en flirt, som jeg planlægger lidt spas med... Men siden 8. januar eller noget i den stil har vi snakket sammen hver dag i snit 4 timer om dagen... Rekorden er 11 timer... Total sindssygt I know... Jeg er sygt træt, men jeg har ikke rigtig lyst til at gå i seng uden at have snakket med ham... Jeg glæder mig overdrevet meget til at møde ham nu her 13. februar...

On another note så kommer min dejlige Jen til Fyn i næste weekend... Det bliver så vidunderligt at se hende igen... Jeg har forsømt hende en smule efter jeg er begyndt at snakke med Chris... Men jeg tror godt hun forstår... Og vi snakker da også dagligt... Enten via telefon, sms, skype eller msn...

Love my girl *kys*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar