I dag bliver min fantastiske lillesøster 18 år... Det er total syret at tænke på... Jeg husker den gang, hun var en lille baby... Jeg var 6½ år, da hun blev født, og hun var sgu skøn, men vi har haft et utrolig svært forhold, indtil hun blev teenager, og vi begyndte at få nogle fælles interesser i hestene og musik... Hun gik til mig, når hun havde problemer og spørgsmål og det var/er super skønt... Tillykke til jordens smukkeste pige <3
On another note:
Onsdag d. 3. februar 2010 kl. 20-22 er DJ Chrisz live på KickFM med sit nye show... Tune in og hør Danmarks frækkeste stemme <3
On a completely other note:
Kender I det, man lidt er ved at falde for en fyr, men ikke rigtig vil stå ved det? Fordi der er så mange ting i vejen med ham eller rettere ikke med ham, men med situationen... F.eks. er han KUN 19 år, han bor i freaking Greve og er en venindes eks kæreste... Men han er så cute, og jeg kan blive helt varm indvendigt når han smiler... Og når han kalder mig babe, honey og ja alle de søde ord han siger... Iiih det er lige så jeg smelter... Og jeg snakker aaaalt for meget med ham... 10 timer forleden og 11 timer i går/i dag... Og når jeg ikke snakker med ham, så savner jeg hans stemme... Jeg glæder mig rigtig til at se ham, men jeg vil heller ikke skrue mine forventninger op... Jeg er før faldet for en fyr online, hvor det ikke blev til noget fordi kemien ikke var der IRL...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar