lørdag den 9. januar 2010

Sweet

Damn jeg havde savnet min Di... Det var så vidunderligt at snakke med hende igen... Og hvor fik vi hygget og leget... Og den søde frække Andrés med hans nice stemme... Især når han snakkede Richard Ragnvald... Jeg har bare stor grint hele aftenen/natten... Det her skal klart gentages... Det er hermed bevist, at folk fra Chile eller i hvert fald med rødder i Chile har sygt god humor *kys*

Glæder mig til, jeg får mine friweekender igen... Så skal jeg vist til enten Skibby eller Haslev *horny*

Nu vil jeg gå ind og lægge mig i min seng...

Sov godt alle dejlige mennesker... The world is a nice place to live...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar